نفروپاتی دیابتی با پروتئین 3+ و فشار خون بالا دریافت کنترل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با پروتئین 3+ و فشار خون بالا دریافت کنترل

امروز می خواهم به شما یک داستان در مورد یک بیمار نفروپاتی دیابتی، که از دیابت 25 سال و بیماری کلیوی 10 سال دچار اشتراک بگذارید. پس از سال ها بسیاری از مبارزه، او در نهایت بیماری خود را تحت کنترل در حال حاضر. موارد زیر برخی جزئیات در مورد او، به امید شما می توانید چیزی از آن را یاد بگیریم.
جنسیت: مرد
سن: 69
محل تولد: INDIN MAHARAS HTRA
بیماری: نفروپاتی دیابتی ناشی از طولانی از لحاظ دیابت
تاریخ پزشکی:
25 سال پیش، سندرم نوعی از دیابت، مانند پرنوشی، پر خوری و پلی اوری، به نظر می رسد، پس از آن فشار خون خود را آغاز کرد به بالای دروازه به بیرون، آن را 120/80. اما ارزش تست های دیگر طبیعی است.
10 سال قبل، چیزی اشتباه در مورد بازگشت او وجود دارد، آن را آسان به احساس خستگی و عدم قدرت بود. آزمایش ادرار نشان می دهد که + پروتئین، این یعنی او کردم تا بیماری کلیوی.
5 سال پیش، فشار خون خود را تا 170/90، protein3 + رفت، در همین حال برخی از علائم دیگر رخ داده است، مانند سردرد و سرگیجه وجود دارد.
در 15 فوریه سال 2015، او به بیمارستان ما برای اولین بار برای درمان بیشتر آمد. پس از یک هفته درمان منظم، سطح قند خون خود، فراز کنترل کردم آن را به 4-6. پس از حدود یک ماه درمان سطح کراتینین خود را نیز تا حد زیادی کاهش یافته است، فراز از 445umol / L به 305umol / L. و نشانه های دیگر مانند فشار خون بالا نیز به خوبی کنترل می شوند. در حال حاضر زندگی خود است کامل با امید پر شده است.
درمان برنامه ریزی در بیمارستان ما:
از آنجا که بیماری کلیوی خود توسط دیابت ناشی، بنابراین اولین قدم برای درمان بیماری خود است برای کنترل سطح قند خون بالا. در همین حال، دکتر او برخی از داروها برای کنترل خون بالا. بر اساس این نقطه، کارشناسان ما او را درمان منظم، از جمله میکرو چینی پزشکی، پا حمام درمانی و انما درمان را. پس از درمان یک ماه، بیماری خود را کنترل کردم.
اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: